Marketing policy: methods of promotion of the coca-cola company in the market

Show simple item record

dc.contributor.author Трусова, С. А. ru
dc.coverage.spatial Могилев ru
dc.date.accessioned 2023-05-25T11:48:49Z
dc.date.available 2023-05-25T11:48:49Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Трусова, С. А. Marketing policy: methods of promotion of the coca-cola company in the market / С. А. Трусова // 47-я студенческая научно-техническая конференция Белорусско-Российского университета: материалы конф., Могилев, 26 мая 2011 г. - Могилев: Белорус.-Рос. унив., 2011. – С. 184. ru
dc.identifier.uri http://e.biblio.bru.by/handle/1212121212/34466
dc.language.iso ru ru
dc.publisher Белорусско-Российский университет ru
dc.title Marketing policy: methods of promotion of the coca-cola company in the market ru
dc.type Thesis ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account