Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Болбас, Г. У. | |
dc.date.accessioned | 2022-12-26T06:34:57Z | |
dc.date.available | 2022-12-26T06:34:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Болбас, Г. У. Сутнасць і спецыфіка пераемнасці ў гісторыка-педагагічным вымярэнні / Г. У. Болбас // Чтения имени А. С. Дембовецкого. 755-летию Могилева посвящается: сб. ст. I Междунар. науч.-практ. конф.: в 2 ч. / М-вообразования Респ. Беларусь, М-во науки и высш. образования Рос.Федерации, Белорус.-Рос. ун-т; редкол.: М. Е. Лустенков (гл. ред.)[и др.]. – Могилев: Белорус.-Рос. ун-т, 2022. – Ч. 1. – С. 312-317 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://e.biblio.bru.by/handle/1212121212/23018 | |
dc.description.abstract | У артыкуле раскрываецца сутнасць і сэнсавае значэнне ідэі пераемнасці ў рамках даследавання генезісу гісторыка-педагагічнай з’явы, паглыбляецца яе змястоўнае напаўненне ў кантэксце дыялагічнай канцэпцыі М. М. Бахціна. Педагапчная традиция, рэцэпцыя i трансфер актуалізуюцца аўтарам як механізмы, якія забяспечваюць пераемнасць развіцця педагагічных феноменаў у кантэксце гісторыка-педагагічнага працэсу. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | Белорусско-Российский университет | ru_RU |
dc.subject | генезіс | ru_RU |
dc.subject | пераемнасць | ru_RU |
dc.subject | педагагічная з'ява | ru_RU |
dc.subject | гісторыка-педагагічны працэс | ru_RU |
dc.subject | педагагічная традыцыя | ru_RU |
dc.subject | дыялагічная канцэпцыя М. М. Бахціна | ru_RU |
dc.subject | рэцэпцыя | ru_RU |
dc.subject | трансфер | ru_RU |
dc.title | Сутнасць і спецыфіка пераемнасці ў гісторыка-педагагічным вымярэнні | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udc | 37.013 |