dc.contributor.author |
Болбас, Г. У. |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-26T06:34:57Z |
|
dc.date.available |
2022-12-26T06:34:57Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Болбас, Г. У. Сутнасць і спецыфіка пераемнасці ў гісторыка-педагагічным вымярэнні / Г. У. Болбас // Чтения имени А. С. Дембовецкого. 755-летию Могилева посвящается: сб. ст. I Междунар. науч.-практ. конф.: в 2 ч. / М-вообразования Респ. Беларусь, М-во науки и высш. образования Рос.Федерации, Белорус.-Рос. ун-т; редкол.: М. Е. Лустенков (гл. ред.)[и др.]. – Могилев: Белорус.-Рос. ун-т, 2022. – Ч. 1. – С. 312-317 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://e.biblio.bru.by/handle/1212121212/23018 |
|
dc.description.abstract |
У артыкуле раскрываецца сутнасць і сэнсавае значэнне ідэі пераемнасці ў рамках даследавання генезісу гісторыка-педагагічнай з’явы, паглыбляецца яе змястоўнае напаўненне ў кантэксце дыялагічнай канцэпцыі М. М. Бахціна. Педагапчная традиция, рэцэпцыя i трансфер актуалізуюцца аўтарам як механізмы, якія забяспечваюць пераемнасць развіцця педагагічных феноменаў у кантэксце гісторыка-педагагічнага працэсу. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.publisher |
Белорусско-Российский университет |
ru_RU |
dc.subject |
генезіс |
ru_RU |
dc.subject |
пераемнасць |
ru_RU |
dc.subject |
педагагічная з'ява |
ru_RU |
dc.subject |
гісторыка-педагагічны працэс |
ru_RU |
dc.subject |
педагагічная традыцыя |
ru_RU |
dc.subject |
дыялагічная канцэпцыя М. М. Бахціна |
ru_RU |
dc.subject |
рэцэпцыя |
ru_RU |
dc.subject |
трансфер |
ru_RU |
dc.title |
Сутнасць і спецыфіка пераемнасці ў гісторыка-педагагічным вымярэнні |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |
dc.identifier.udc |
37.013 |
|