Сутнасць і спецыфіка пераемнасці ў гісторыка-педагагічным вымярэнні

Show simple item record

dc.contributor.author Болбас, Г. У.
dc.date.accessioned 2022-12-26T06:34:57Z
dc.date.available 2022-12-26T06:34:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Болбас, Г. У. Сутнасць і спецыфіка пераемнасці ў гісторыка-педагагічным вымярэнні / Г. У. Болбас // Чтения имени А. С. Дембовецкого. 755-летию Могилева посвящается: сб. ст. I Междунар. науч.-практ. конф.: в 2 ч. / М-вообразования Респ. Беларусь, М-во науки и высш. образования Рос.Федерации, Белорус.-Рос. ун-т; редкол.: М. Е. Лустенков (гл. ред.)[и др.]. – Могилев: Белорус.-Рос. ун-т, 2022. – Ч. 1. – С. 312-317 ru_RU
dc.identifier.uri http://e.biblio.bru.by/handle/1212121212/23018
dc.description.abstract У артыкуле раскрываецца сутнасць і сэнсавае значэнне ідэі пераемнасці ў рамках даследавання генезісу гісторыка-педагагічнай з’явы, паглыбляецца яе змястоўнае напаўненне ў кантэксце дыялагічнай канцэпцыі М. М. Бахціна. Педагапчная традиция, рэцэпцыя i трансфер актуалізуюцца аўтарам як механізмы, якія забяспечваюць пераемнасць развіцця педагагічных феноменаў у кантэксце гісторыка-педагагічнага працэсу. ru_RU
dc.language.iso ru ru_RU
dc.publisher Белорусско-Российский университет ru_RU
dc.subject генезіс ru_RU
dc.subject пераемнасць ru_RU
dc.subject педагагічная з'ява ru_RU
dc.subject гісторыка-педагагічны працэс ru_RU
dc.subject педагагічная традыцыя ru_RU
dc.subject дыялагічная канцэпцыя М. М. Бахціна ru_RU
dc.subject рэцэпцыя ru_RU
dc.subject трансфер ru_RU
dc.title Сутнасць і спецыфіка пераемнасці ў гісторыка-педагагічным вымярэнні ru_RU
dc.type Article ru_RU
dc.identifier.udc 37.013


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account