Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Караткевіч, В. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-01-03T06:07:16Z | |
dc.date.available | 2023-01-03T06:07:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Караткевіч, В. І. Краязнаўчая літаратура ў аспекце функцыянальнай адукаванасці: развіццё навыкаў асэнсаванага чытання / В. І. Караткевіч // Чтения имени А. С. Дембовецкого. 755-летию Могилева посвящается: сб. ст. I Междунар. науч.-практ. конф.: в 2 ч. / М-вообразования Респ. Беларусь, М-во науки и высш. образования Рос.Федерации, Белорус.-Рос. ун-т; редкол.: М. Е. Лустенков (гл. ред.)[и др.]. – Могилев: Белорус.-Рос. ун-т, 2022. – Ч. 1. – С. 484-487 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://e.biblio.bru.by/handle/1212121212/23120 | |
dc.description.abstract | Чытацкая адукаванасць мае на мэце развіццё здольнасці вучняў разумець і выкарыстоўваць пісьмовы тэкст для пашырэння ведаў і ўдзелу ў сацыяльным жыцці. Пры асэнсаваным чытанні разумение тэксту суправаджаецца разумением павярхоўнага інфар-мацыйнага ўзроўню зместу, асэнсавання адносін паміж суб’ектамі гісторыі і ўласнага стаўлення да твора або падзеі. Выкарыстанне краязнаўчых тэкстаў у адукацыйным працэсе спрыяе развіццю навыкаў асэнсаванага чытання. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | Белорусско-Российский университет | ru_RU |
dc.subject | функцыянальная адукаванасць | ru_RU |
dc.subject | асэнсаванае чытанне | ru_RU |
dc.subject | краязнаўчы тэкст | ru_RU |
dc.title | Краязнаўчая літаратура ў аспекце функцыянальнай адукаванасці: развіццё навыкаў асэнсаванага чытання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
dc.identifier.udc | 8(07): 371(07) |