Краязнаўчая літаратура ў аспекце функцыянальнай адукаванасці: развіццё навыкаў асэнсаванага чытання

Show simple item record

dc.contributor.author Караткевіч, В. І.
dc.date.accessioned 2023-01-03T06:07:16Z
dc.date.available 2023-01-03T06:07:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Караткевіч, В. І. Краязнаўчая літаратура ў аспекце функцыянальнай адукаванасці: развіццё навыкаў асэнсаванага чытання / В. І. Караткевіч // Чтения имени А. С. Дембовецкого. 755-летию Могилева посвящается: сб. ст. I Междунар. науч.-практ. конф.: в 2 ч. / М-вообразования Респ. Беларусь, М-во науки и высш. образования Рос.Федерации, Белорус.-Рос. ун-т; редкол.: М. Е. Лустенков (гл. ред.)[и др.]. – Могилев: Белорус.-Рос. ун-т, 2022. – Ч. 1. – С. 484-487 ru_RU
dc.identifier.uri http://e.biblio.bru.by/handle/1212121212/23120
dc.description.abstract Чытацкая адукаванасць мае на мэце развіццё здольнасці вучняў разумець і выкарыстоўваць пісьмовы тэкст для пашырэння ведаў і ўдзелу ў сацыяльным жыцці. Пры асэнсаваным чытанні разумение тэксту суправаджаецца разумением павярхоўнага інфар-мацыйнага ўзроўню зместу, асэнсавання адносін паміж суб’ектамі гісторыі і ўласнага стаўлення да твора або падзеі. Выкарыстанне краязнаўчых тэкстаў у адукацыйным працэсе спрыяе развіццю навыкаў асэнсаванага чытання. ru_RU
dc.language.iso ru ru_RU
dc.publisher Белорусско-Российский университет ru_RU
dc.subject функцыянальная адукаванасць ru_RU
dc.subject асэнсаванае чытанне ru_RU
dc.subject краязнаўчы тэкст ru_RU
dc.title Краязнаўчая літаратура ў аспекце функцыянальнай адукаванасці: развіццё навыкаў асэнсаванага чытання ru_RU
dc.type Article ru_RU
dc.identifier.udc 8(07): 371(07)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account