dc.contributor.author |
Караткевіч, В. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-03T06:07:16Z |
|
dc.date.available |
2023-01-03T06:07:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Караткевіч, В. І. Краязнаўчая літаратура ў аспекце функцыянальнай адукаванасці: развіццё навыкаў асэнсаванага чытання / В. І. Караткевіч // Чтения имени А. С. Дембовецкого. 755-летию Могилева посвящается: сб. ст. I Междунар. науч.-практ. конф.: в 2 ч. / М-вообразования Респ. Беларусь, М-во науки и высш. образования Рос.Федерации, Белорус.-Рос. ун-т; редкол.: М. Е. Лустенков (гл. ред.)[и др.]. – Могилев: Белорус.-Рос. ун-т, 2022. – Ч. 1. – С. 484-487 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
http://e.biblio.bru.by/handle/1212121212/23120 |
|
dc.description.abstract |
Чытацкая адукаванасць мае на мэце развіццё здольнасці вучняў разумець і выкарыстоўваць пісьмовы тэкст для пашырэння ведаў і ўдзелу ў сацыяльным жыцці. Пры асэнсаваным чытанні разумение тэксту суправаджаецца разумением павярхоўнага інфар-мацыйнага ўзроўню зместу, асэнсавання адносін паміж суб’ектамі гісторыі і ўласнага стаўлення да твора або падзеі. Выкарыстанне краязнаўчых тэкстаў у адукацыйным працэсе спрыяе развіццю навыкаў асэнсаванага чытання. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.publisher |
Белорусско-Российский университет |
ru_RU |
dc.subject |
функцыянальная адукаванасць |
ru_RU |
dc.subject |
асэнсаванае чытанне |
ru_RU |
dc.subject |
краязнаўчы тэкст |
ru_RU |
dc.title |
Краязнаўчая літаратура ў аспекце функцыянальнай адукаванасці: развіццё навыкаў асэнсаванага чытання |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |
dc.identifier.udc |
8(07): 371(07) |
|